U utorak 29.10.2024. započeo je ciklus radionica u prvom razredu koji provode školska psihologinja Tina Gregorović Hlušička i školski pedagog Alen Hasikić s ciljem prepoznavanja emocija.
Nakon uvodne radionice o identifikaciji emocija te vježbi disanja, 5. studenoga 2024. održala se i druga radionica pod nazivom „STRAH“. Navedena radionica se sastojala od tri glavne aktivnosti. Kroz prvu aktivnost učenici su nakon opisa straha na shemi djeteta označili područje u kojemu osjećaj strah. Nakon opisa, uslijedila je aktivnost crtanja situacije u kojoj osjećaju strah. Da situaciju straha učinimo lakšom, boljom i ljepšom, učenicima je dana aktivnost uljepšavanja straha dodacima koji će strah učiniti drugačijim, ljepšim i prihvatljivijim ili jednostavno omogućiti da strah ode i nestane.
Ovaj način učenja o emocijama predstavlja drugačiji pristup koji se kod učenika pokazao kao idealan način zabave i učenja, kao i razgovora o vlastitim emocijama.
Uz ovu objavu, prilažemo i korišteni materijal u radu kako bismo potaknuli i ostale da uče i govore o svojim emocijama.