Dana 15. siječnja 2025. godine, uz suorganizaciju nakladničke kuće Školska knjiga, u našoj je školi gostovao fizičar i popularizator znanosti Krešimir Čanić koji je realizirao tzv. STEM show. Ideja koja se krije iza predavanja i radionica gospodina Čanića je predstavljanje znanosti na jedan drugačiji i ležerniji način, a sve s ciljem približavanja znanosti u vremenima kada je cjelokupno društvo preplavljeno brojnim sadržajima niske vrijednosti.
Učenici 1. i 2. razreda sudjelovali su u radionici znanost o jajima u kojoj je, na djeci zanimljiv i pristupačan način, prikazan svemir s osnovnim prirodnim zakonima. Fizikalni zakoni vrtnje pojašnjeni su pomoću svakodnevnih objekata: jaja, čaše s vodom i soli. Nekoliko je učenika sudjelovalo u pokusu s jajima: zadatak im je bio staviti jaje u čašu s vodom u koju su potom dodavali soli kako bi jaje „proplivalo“. Jedna je učenica zavrtjela jaje i na trenutak ga dotaknula, a ono se nije zaustavilo, baš kao što se ni Zemlja ne zaustavlja u svojoj vrtnji. Da jaja nisu baš toliko lomljiva, nego su zapravo čvrsta, pokazao je pokus tijekom kojeg je predavač na naslagana jaja u kutijama posjeo različite predmete velike težina, a na koncu je na njih sjela i učenica te je dokazao da se jaja nisu razbila radi raspoređene težine opterećenja.
Učenici 3. i 4. razreda pogledali su zanimljivo predavanje o kriptografiji pod nazivom „Povijest tajnih šifri i pisama“. Predavač ih je upoznao s načinima prenošenja tajnih poruka kroz povijest, s razvojem kriptografije te zanimljivostima vezanih uz šifre i kodove i njihov utjecaj na naš svakodnevni život.
Učenici 5., 6., 7. i 8. razreda sudjelovali su u radionici „Homo sapiens – od kuda smo došli, gdje smo sada i kuda idemo“ tijekom koje su imali priliku uživo vidjeti demonstraciju humanoidnog robota K1, prezentaciju s mnoštvom zanimljivih informacija o današnjem svijetu pogonjenom umjetnom inteligencijom; video o pravoj istini o društvenoj mreži Tik-tok, video koji prikazuje najnovija dostignuća na znanstvenom polju spajanja živog i neživog te pravog Unitree Go2 robota pogonjenog umjetnom inteligencijom. Učenicima je najuzbudljiviji dio radionice bila sama demonstracija navedenih robota kojima je predavač zadavao razne naredbe, a potom su njime upravljali i neki od učenika.